|
-Forum poświęcone skuterom Yamaha Neos Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Neos97
Seryjny
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: Śro 13:53, 12 Lip 2006 Temat postu: Tuning |
|
|
Zaczynamy od tuningu optycznego opartego na tanim i dobrym wyglądzie
PIERWSZE. Przyciemnianie lamp folią
Wiele osób szuka ciekawych i tanich sposobów na tuning optyczny. Jednym z nich może być przyciemnianie świateł. Na naszym rynku jest obecnie dostępny szereg akcesorii do tego służących. Ja wybrałem folię, ponieważ jest tania (10 pln za folie o wymiarach 30cm X 100cm), daje ciekawy efekt połysku (w przeciwieństwie do sprayu, który po nałożeniu jest matowy) i jest dostępna w szerokiej gamie kolorów; najpopularniejsze z nich to: biały, srebrny i czarny. Jednak nakładanie folii często sprawia problemy mniej doświadczonym tunerom .Potrzebne będą:
-folia do przyciemniania
-nożyczki
-papier do szlifowania 200-600
-rozpuszczalnik
-czysta szmatka
-suszarka do włosów
1. Przygotowanie świateł do wyklejenia
Po zdemontowaniu świateł dokładnie je przemywamy z kurzu i innych zanieczyszczeń, jeżeli na naszych światłach są jakieś napisy (a są praktycznie na każdych), to należy je usunąć, aby nasza folia równo przyległa do powierzchni. W tym celu napisy zeszlifujemy papierem ściernym. Gdy napisy zostaną starte, to musimy odtłuścić powierzchnię świateł, jeszcze zanim zaczniemy je wyklejać. W tym celu nasączamy szmatkę rozpuszczalnikiem i dokładnie przemywamy światła, po przemyciu niewolno dotykać palcami powierzchni, którą będziemy wyklejać!
2. Wyklejanie
Wycinamy z arkusza foli kawałek odpowiadający wielkością powierzchni wyklejanej. Odklejamy jego bok i przykładamy jego koniec na jeden z boków światła. Przykładamy rękę i delikatnie przesuwamy. Jednak jeżeli mamy doczynienia z powierzchnią wypukłą (a tak jest zazwyczaj), to przyklejamy tylko jej kawałek na środku. Następnie podgrzewamy całośc suszarką. Folia staje się plastyczna. Teraz delikatnymi ruchami od środka na zewnątrz przyklejamy folie, róbmy to powoli, cały czas podgrzewając suszarką, aby napewno uniknąć powstawaniu zagięć i bombli powietrza. Gdy juz przykleimy daną część światła, to odcinamy nadmiar foli nożyczkami. Nie powinno się wyklejać naraz całego światła, jeżeli występują na nim duże zgięcia, jest to bardzo trudne i często nie będzie nam to wychodzić tak jakbyśmy tego chcieli.
A oto nasz migacz: najpierw wykleiliśmy przód, a następnie boki.
Może się okazać, że folia zbyt słabo przyciemnia jak na nasze wymagania . Wtedy możemy nakleić drugą warstwę foli (tak też zrobiliśmy), na zdjęciach mamy przykłady poszczególnych faz przyciemniania : Jednak pamiętajmy, aby nie przesadzać, ponieważ od widoczności naszych sygnałów świetlnych zależy nasze bezpieczeństwo!
To już wszystko! Możemy się cieszyć odmienionymi światłami, które napewno zwrócą uwagę przechodniów
DRUGIE. Naklejki tuningowane
Tu będzie krótko kupujemy i naklejamy je na nasz pojazd tam gdzie nam się podoba
TRZECI krok .Brewki
Brewki można kupić w sklepie gotowe lub zrobi ć samemu z taśmy klejącej i papierów samoprzylepnych
CZWARTY Lusterka i manetki
kupujemy według swojego uznanie.
12 błędów - staraj się nie zapominać o "ś" i "ć" na końcach wyrazów.
Gdzie te zdjęcia ?
Pozdr JackyGTI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 22:41, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Witam.
A co z Tuningiem mechanicznym ?
Optyczny to trochę kicha... wole osiągi niż wygląd.
I zastanawiam się co daje np. zmiana tłumika na "sportowy". Zwiększa sie Vmax? czy tylko przyspieszenie? Jeżeli tak, to o ile? itd.
Kolejne pytanie. Ile jedzie taki Neo's bez blokad? Ewentualnie z nowym tłumikiem... i ile to wtedy pali? takie podstawowe pytania.. ale ja nie umiem nigdzie znaleźć na nie odpowiedzi.
Pozdrawiam
2 błędy + interpunkcja. JackyGTI PoZdr
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:46, 12 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
A propo. O co chodzi z tymi błędami? Na wystawe to idzie czy co? lepiej byś odpowiedział, a nie błedy sprawdzał. heheh Peace[/b]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Neos97
Seryjny
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: Czw 9:51, 13 Lip 2006 Temat postu: cze |
|
|
Witam zmiana tłumika daje troche mało bo sam tłumik zwiększa przyśpieszenie i minimalnie Vmax jednakże jak załozymy do niego rolki sportowe i sprężyne centralną to nam zwiększy sie Vmax o ok. 10km i klank silnika bendzie lepszy A o spalanie to jest różnie zależy jaki tłumik dasz ja np. dałem Arrow Basic Racing i mi prędkosć zwrosła o 10km a spalanie o niecałe pół litra
Teraz ci odpowiem na pytanie Neos bez blokad z tłumikiem orginalnym poleci z 75km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackyGTI
Moderator
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola Dębińska MoTo: Yamaha TZR50 2003
|
Wysłany: Czw 10:00, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: |
Kolejne pytanie. Ile jedzie taki Neo's bez blokad? Ewentualnie z nowym tłumikiem... i ile to wtedy pali? takie podstawowe pytania.. ale ja nie umiem nigdzie znaleźć na nie odpowiedzi.
|
Neo's bez blokad idzie 70-75 km/h - przynajmniej mój. Mój pali w granicach 3.5 - 4 l/100km - dość dużo, dlatego chce DiTecha
PS. To ty się lepiej zarejestruj a ja jestem tutaj modernatorem, czyli odpowiedzialnym za ten dział.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaRgOl
Seryjny
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dębno k. Brzeska
|
Wysłany: Czw 10:08, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Sory za OT ale Jacky od kiedy ty jesteś mistrzem ortografiiiii? hehe a co do przyciemniania lamp folią to jest taki motyw że jak by cię niebiescy za to zagarneli to nie zmyjesz benzyną jak spray.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JackyGTI
Moderator
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola Dębińska MoTo: Yamaha TZR50 2003
|
Wysłany: Czw 10:21, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
KaRgOl napisał: | Sory za OT ale Jacky od kiedy ty jesteś mistrzem ortografiiiii? |
Mam 4 z j.polskiego, a Microsoft Office Word 2003 nie gryzie
Ja mam właśnie przyciemnione lampy sprayem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MIsIeKsCoOtEr
Administrator
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:38, 13 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Prosze nie robić mi tu OT każdy kolejny post nie na temat WYLATUJE.Jacky owszem jesteś moderatorem tego działu przez pierwszy tydzień na próbe więc nie kłóć się z innymi użytkownikami.Jesteś tu od tego aby na forum nie było kłótni i OT i był porządek i łatwe do przeczytania posty więc spełniaj swoją rolę .
PS. KaRgOl zmniejsz obrazek w podpisie
MIsIeKsCoOtEr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neosspl
Gość
|
Wysłany: Sob 13:37, 29 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Witam jaki jest najlepszy cylinder do piaggio nrg mc do 70ccm. Pozdrawiam
Duże litery . JackyGTI
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MIsIeKsCoOtEr
Administrator
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:27, 29 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Jak chodzi o cylinder to zależy jakiej klasy chcesz mieć 70ccm.
Sport-8-10 KM
Midrace-10,5-11,5 KM
FoR Race-12-18Km
eVo-20-26KM(Cyl 2 Fast 80ccm)
Musisz wybrać z jakiej klasy chcesz cylinder a Wybiore odpowiedni
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 10:40, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Jessica Alba In Anal Action Movie!
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ping
Seryjny
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:51, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
mój wali 80 km/h bez tuningu pod warunkiem że wiatr wieje mi w plecy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
neos
Gość
|
Wysłany: Pią 14:49, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Mój seryjny Neo's spokojnie na prostej wyciąga 85 km/h. Pozdro dla wszystkich posiadaczy Neo's-a
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kuba
Seryjny
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz WLKP.
|
Wysłany: Czw 20:37, 02 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Mój Neosik też leci około 80 km/h Jedyną przeróbką jaką dokonałem było zdjęcie wszystkich blokad. Mój Neo's jest z 99r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|